درباره ی ما

 
شرکت مانه پرتو

شرکت مانه پرتو با توجه به تولیدات زیر بنایی در کشور و با هدف خود کفایی به تولیدات اساسی و صنایع بنیادی در سال 1379تاسیس گردید.گردانندگان و مدیران شرکت تیمی از متخصصین که سال‌ها در بهینه سازی تولید و توسعه و همچنین راه اندازی و تجهیز دیگر کارخانجات فعال در تولید انواع مقره فعالیت نموده و با مطالعه و تجربه‌ای نزدیک به دو دهه در ساخت و طراحی مقره و ملحقات فلزی آن از کم و کیف این محصول وقوف کامل داشته و تمام تجارب خود را جهت تولید این محصول استراتژیک در صنعت برق مبذول می‌دارند.

این گروه سال‌ها تحت برند رویگران صنعت با ساخت قطعات فلزی مقره های بشقابی برای دیگر شرکت های  مقره سازی داخل کشور و نیز طراحی و ساخت قطعات چدنی و ریخته گری تبحر خود را در ساخت و تحویل این قطعات به نحو مطلوبی ارائه و در واقع از سازندگان معدود در کشور جهت این محصول به شمار می رود. لازم به ذکر است نقش قطعات فلزی در انواع  مقره های فشار قوی بشقابی  به لحاظ  ارزش افزوده بالا از اهمیت خاصی `است. این شرکت از سال 1385 اقدام به ساخت مقره های  سرامیکی مقره های تا 210 کیلو نیوتن و مقره های پلی مری تا 230 کیلو ولت نموده است. این گروه درحال حاضر آمادگی دارد تا با وصول سفارش انواع مقره های فوق بصورت استاندارد و ضد مه  BS و  BL براساس آخرین استانداردهای مورد قبول از جمله  IEC نسبت به تولید و تحویل اقدام نماید.

همچنین لازم به ذکر است تمام محصولات شرکت در صورت نصب مطابق با استاندارد و شیوه نامه ی نصب دارای سه سال گارانتی می‌باشند.

 

 

تماس با ما

آدرس کارخانه و دفتر مرکزی

قم، شهرک صنعتی شکوهیه، میدان تلاش (میدان مالیات)، انتهای بلوار شهید بهشتی، اول ون، پلاک 494

تلفن کارخانه :02533342458

کد پستی : 14394-37381

آدرس ایمیل: info@mpeico.com

شماره همراه: 09102811701

English